Vrijdag 17 mei kun je weer meedoen aan het KIOS Mixtoernooi! Iedereen vanaf de C's mag meedoen, ook niet-leden. Dit jaar is het thema 'PROUD TO BE FOUT'. Dus trek je foutste outfit uit de kast en neem je vrienden mee om gezellig een avondje te korfballen. Na het toernooi sluiten we de avond af met een 'PROUD TO BE FOUT' feestje. 🪩🕺🏼
Inloop: 18:30
Start: 19:00
Kunstgrasveld KIOS
Doe jij mee? Geef je snel op bij Casper: 0653794416
We zien jullie 17 mei!
Of je nu jong of oud bent, beginner of ervaren speler: bij KIOS ben je altijd welkom!
Bij KIOS draait alles om sportieve uitdaging en plezier. Met teams op elk niveau en een actieve, betrokken gemeenschap is korfbal bij ons toegankelijk voor iedereen. Korfbal Is Onze Sport.