🎉8 JUNI: SEIZOENSAFSLUITING EN OPENING KANTINE! 🎉
Het einde van het korfbalseizoen is in zicht. Daarom organiseert KIOS op 8 juni een feestelijke seizoensafsluiting voor alle leden en supporters! ⚽
De afgelopen maanden zijn een aantal leden en sponsoren druk geweest met het verbouwen en herinrichten van de kantine. 🛠️Op 8 juni wordt de kantine officieel geopend! Dit gebeurt aansluitend aan de wedstrijd van KIOS 1.
Zien we jou op 8 juni?


Of je nu jong of oud bent, beginner of ervaren speler: bij KIOS ben je altijd welkom!
Bij KIOS draait alles om sportieve uitdaging en plezier. Met teams op elk niveau en een actieve, betrokken gemeenschap is korfbal bij ons toegankelijk voor iedereen. Korfbal Is Onze Sport.