Dit seizoen zijn er al mooie successen behaald bij KIOS en daar zijn we ontzettend trots op. KIOS 1 en J3 zijn kampioen geworden, een geweldige prestatie!
Daarnaast speelt het 3e en de J1 zaterdag nog voor het kampioenschap en strijdt het 2e voor handhaving. Spannende wedstrijden dus!
We zijn trots op de hele club: spelers, trainers, vrijwilligers, supporters en sponsoren. Samen maken we KIOS tot wat het is, en daarom willen we deze mooie prestaties graag met elkaar vieren.
Op 14 maart vanaf 22.00 uur organiseren we een kampioensfeest in de kantine.
Het feest begint pas om 22.00 uur omdat KIOS 1 en KIOS 3 nog een uitwedstrijd in Kampen en Burgum spelen in de avond.
Iedereen die zin heeft in een gezellig feestje is van harte welkom: leden, ouders, sponsoren, supporters en noem maar op!
Kom langs en vier het succes van onze club met ons mee!
We hopen jullie allemaal te zien op 14 maart.

Of je nu jong of oud bent, beginner of ervaren speler: bij KIOS ben je altijd welkom!
Bij KIOS draait alles om sportieve uitdaging en plezier. Met teams op elk niveau en een actieve, betrokken gemeenschap is korfbal bij ons toegankelijk voor iedereen. Korfbal Is Onze Sport.